Saturday, November 13, 2010

sunday/6.15pm/14nov

hmmm..6.15pm....; why lately nie raser mcm sgt kerdil? raser sgt kecik di muka bumi nie..rase mcm takut...raser mcm jahilnya diri nie...huwaaa itu la hakikat sebenar...

Mungkin itu satu petanda bahawa aku sudah tua..hehe..perlukan satu transformation untuk build up myself..surely, i will force myself to do not stay at this comfort zone.. whether i like it or nope, i MUST!!...

nak dekat diri pada yang Esa..YUP!! my aim.. Betol, rase mcm diri ni sgt jauh dgn-Nya..Aku lupa Dia, or Dia yg lupa aku?? huhuhu...takut sgt biler pk menda2 gini....raser down...

minda ni selalu bermain dgn perasaan, emosi dan disaringkan dengan pemikiran logika.. Fakta sebagai peneman, pemerhatian sebagai pengukuhan menjadikan aku semakin yakin..YA..lihat saja dunia pada harini...MERAJUK kah BUMI kepada MANUSIA? BENCI kah ALAM kepada KEHIDUPAN? Kesemua itu menjadi permainan dan persoalan disebalik diamku..

Wahai segala pertanyaan, bimbinglah daku dan janganlah kau terus mengelirukan ku.. peganglah daku, walaupun aku celik tapi hakikatnya aku BUTA..aku gelap disebalik sinar2 yang ada...

Aku berharap, masih ada ruang untukku....