Thursday, November 4, 2010

akibat keingkaranku....

woookeeyhh!! hurm, sebeno nyer aku dah mengingkari kata2 mak!! balik kijo, aku pujuk mak untuk dapatkan pass kuo mlm bersama rakan training!!

ila : mak, nak kor ngn kawan mlm ni..buleyh x?
Mak : argh aku dah agak!! PEGI LA KO, KALU KO NAK TAHU..
ila : alaaa, dr td siang kawan talipon ajak ila kuo...
Mak : Mmg la, sebab dia nak ajak ko kuo...x yah balik Muor esok!! Buat ape...
ila : Muor tu esok, ni malam..ramai kawan pegi...mizi, sue, kema, padli....ramai lagi!!
Mak : x buleyh ke duk rumah diam2??

so, perbualan ptg tue nampak cm aku xde reasons kukuh...so decide masuk kamar ku syurga ku utk tidoo..hehe, mmg hobi tido ptg pon..harap2 x gile..kalau gile pon, biar aku gilakan Sh@**L jee..ngeh3x... mata dah nak terlelap n mimpi mula nak membayangi alam tidur ku..tiba2...

Mak : Pegilaa..... (nada x ikhlas)
ila : (pelik..) malas laaa....(dlm hati pon cm malas nk gi, tp si pezal sebuk kol tanye pegi or x)
Mak : alaa..sumer yg ko nak bukan buleyh halang...sikit2 nk merajok
ila: (gelak dlm hati..ish mak nie, aku x merajok pon!! tp tgh ngantok sebenornye...)

kebetulan magrib mak gi mesjed, aku pon golek punye golek kt hall sampai kul 7lebeyh!! ramai pulok member persuade spy aku join..yan, pezal, mizi, linda...

janji kol 8pm, tp malay women biase la, kul 9lbeyh baru sampai tebrau city (plg x suke gi situ sebab kawasan dia banyak lori..even mall dia sgt best tp hatiku bukan disitu...syang 1000x sayang!!!! suke pergi kalau bukan aku yg drive..hehe)

before gerak, mentioned to him...so he said, "b, xmau kuar umah..u balik skrang..x mau kuar ngn kawan2...i nak u balik betul2.."....ish dia nie, xkan nak u-turn!! dah half-way nak sampai tebrau city tue!!! so ku ingkar buat kali keduanya..hehe

haa...amik kau!!! my fren dah beratur pjg untuk dptkan tiket... tp malangnya dia que sia2..sebab all my fren x satisfied ngn harga tiket sgt x berbaloi!! alaa, sedeyh!! baru je nak layan MEGAMIND 3d tue...baru nak layan kartun!! malang sangat!! so members ajak gi makan kt stulang..so dengan hampanya, aku balik! sebab x larat n malas nak joint dowang gi makan w/pun perut gilaa lapaq!! singgah restoran beli mam bawak balik umah...

so pengajaran:: jangan pergi if xdapat kelulusan sebab mesti ade sebabnye.. (@_@)