Wednesday, November 17, 2010

serious..aku menggelabah..

Minggu depan (plg lewat 26/11) aku viva?? huwaa...mengong nyer admin...setup la date untuk sebulan lebeyh awal...buleyh la get ready sepenuhnye... ni x, bila tibe part aku mesti cm gini jadinya .. LAST MINIT !!!! Ape tue viva?? eh bukan sejenis kete, tp penilaian akhir-last assessment yg memboleyhkan sum1 tue layak dpt ape yg dia layak laaa... huwaaaa~~ mau terkencing2 rasenye... (T_T)....
2 jam untuk question n answer je...giler bapak laaa..huhuhu!!! nak goreng pe nnt kalu x tahu?? huwaaa.... (T_T)
Serious, aku rase cm mau lari dr kenyataan..tp x buleyh, sebab ni la sebenarnya mase yang aku tggu2 selama nie...this is my last steps in study field.. erm, cuak tp x taw nak wat ape? bace mls..berkampung di lebri mmg mustahiil arr..wat slide x lg...nk jumpe prof xtaw nk dscuss ape.. (T_T)
Mak dah bising2...siap main jeling2 kt aku...huwaa, sebab pe?? sebab dia tgok aku masih LEPAK..dia plak yg risau..setengah jam sekali dia bkak mulut.."ko dah pandai sangat ke?? dah tahu ape nk ckp nnti?? dh tahu ape nk jawab nanti??"....huwaaaa, dah jadi tuli + pekak sementara dek menahan frequency sound wave produced by my mum... (T_T)

ape yg korang leyh describekan pict2 orange tue?? haa..itulah reality sebenarnya.. (T_T)
harap2 aku tak menggelabah.. erm mintak sgt saport dr sume2 makhluk yg ade dimuka bumi...salurkanlah sedikit kekuatan agar diri ini rasa tenang dan tak menggelabah...