Tuesday, November 30, 2010

just for u

(0ne of my fav pict)
Just for u ShamiL
Selamat hari lahir sayang!!!!...dah tua sudah akhirnya....huhu...semoga Allah SWT panjangkan usia awak...Dimurahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan2 awak..Bukan stakat tue, semoga awak dibawah lindungan Allah SWT dan dijauhkan dari segala kesulitan yang ada.....Saya ingin melihat awak gembira, ceria dan senang sepanjang kehidupan dimuka bumi ini. saya akan terus mendoakan kebahagian awak...Bahagia awak bisa mengukir senyum terindah di bibir saya..
Inysaallah syg, hanya sedikit kesabaran dan kekuatan bisa merubah segalanya....sayang, akan ku hulurkan tgn ku ini untuk menemanimu ketika kau dlm kesukaran...akan aku suluhkan cahaya ketika kau dlm kegelapan...akan ku tunjukkan jalan ketika kau dalam kesesatan...dan akan aku memelukmu ketika kau kedinginan...
yang pasti, genggaman diantara kau dan aku pasti tidak sekali ku lepaskan malah ku perkemaskan agar ia menjadi kukuh!!
Sayang..i syg u jugak!!
:)