Sunday, November 7, 2010

suasana kat kampung!

(abby..manje sgt budak nie..comel....suare soft...!!)

bukan selalu dpt balik kampung!! erm, so percutian 3hari 2 mlm mmg di manfaatkan sebetol-betolnya..hari 1st, uncle teh xda kt umah and mlm baru dia balik..yang ade cume anak2 dia ditemani carlos dan calito....hurm, sgt hepi balik kg kali nie!! sebab ade carlos yg suke menggigit n mengejar2...so now, baru aku tahu ape nikmatnye gg kucing...huyeaah!! (sebenarnya, suke main kucing tp takut gigi ngn kuku dia...so now dah pandai..).. ( bersama Carlos...cube tgok tgn sy!!) (calito...x best sgt calito nie!! baby lagi..)

mlm tue, uncle bawak la kitorang gi tanjung...nothing special there, just a big field for their children to played around..kitorang lepak x lama,sebab auntie i nie buleyh plak katenye dia nampak "hantu tuju-tuju"..my aunty mmg la tersangat penakut...ceyh, pandai saya kutuk org!!diri sendiri x sedar!! hehe~

2nd day di kg, uncle ajak gi beli ikan!!issh, pe kess pg2 nk ajak gi beli ikan...so saya polo je, memandangkan lokasi nak shoppnig ikan di jeti/tempat nelayan naik..x best pon... panas!! so no pict!! balik shopping ikan, kami berjemaah tidur di wktu petang...12.30-3pm, woow sgt kepenatan!! (poyo je ayat, padahal kekenyangan sbb mencekik banyak td.. mee rebus + roti canai)..

petang tue, sgt best!! ada gak la rase suasana kg w/pun rumah tiada sekeping papan pn!! my uncle petang tue turun pangkat sudaa..sebab kene jadik tukang kebun..terus hilang ensem!! :)
(kegigihan seorang tukang kebun!! memesen rumbut tanpa henti)

(kak anie-sangat best!! semp0i!! supporting!!)

(Gosip2 petang hari..)
(dak kecik ni aku pgil dia "ngengel"...xpe, janji muke ENSEM cm KEPUNYAAN saya!!ngeh3x..) (cube peratikan betoi2..ada dinosour kecik!!! - mak kate tue katak terbang)

so, mlm tue sy terpaksa memenuhi permintaan sepupu2 besar!! meke suruh sy bawak jalan2....feeuwwh, ade kepelikan disitu!!sepatutnye, sy yg menyuruh meke mengajak saya berjalan sebab saya kan PELANCONG..hehe..

Tp, sejauh mana saya pergi..sejauh mana saya merantau.. ttp hati sy tetap dekat bersama sidia..insyaallah! :)