Thursday, November 4, 2010

diadiadiadia


sy (..spt gambar di atas..) sgt merindui saudara (...spt gambar di bawah..)

ermm, ermmm, ermm, errmmm...izinkan saya beremosi, berjiwa, bersastera dipagi hari!!! entry kali ini buat insan yang gambarnya ibarat org dulo2 (blex n white)...

keterangan di awal pg ini!!

1. saya sangat rindu dia...w/pun sy tahu dia tgh lena tidur sambil berdengkur

2. nape saya syg dia??..jwpn, sebab dia syg saya... (yeke???hehe..)

3. nape saya suke dia??... sebab saya selalu raser bahagia bila bersama dia

4. APe Istimewa dia?? banyak n terlalu banyak..

5. bape lama mase diperlukan utk bersama si dia??.. 25hrs/day

6. Dia manje...wooow saya suke sgt2...hehe

7. Dia suke saya jd org yg cemburu..hurm tp sy tidak suke cara tue!!

8. saya x suke biler dia mengadap lettop, bace buke ngn wat kije..mmg tyme tu adalah waktu utk "SAYA DITINGGALKAN"..

9. Dia sy punya 'advisor', 'sahabat sejati', 'listener' dan sumtime 'stranger'...hehe

10. dia bakal MEKANIK saya...ermm, yeaay jimat cost nanti!!

11.caring, loving and soft...haa, itu lah dia nyer style!!

12.membebel itu saya...haha, tp dia suke sy mcm tue!!!pelek saya di buatnye..

13. romentik??hahaha..itulah "saya dan dia"..nak jugak..

14. dia x ensem untuk kalian sumer!! tp ensemnya hanya untuk saya saja..

15. dia suke berkongsi citer...x kesah brita baik or buruk...

16. dia sangat tabah....sabar....kuat....redha!! itu sume ur good attitude yunk..

17. dia seringkali membuat saya jatuh CINTA

18. dia panggil saya "b" dr 1st day kenai sampai skrang... "b" tue stand for "bibik" kot... hehe

19. walaupun ada masa dia melupakan saya, saya x kesah (kdg2 kesah gak!!)...saya akan sentiasa bersabar selagi buleyh bersabar...

20. saya hanya cinta dia, saya hanya rindu dia, saya hanya mahukan dia

dia adalah manusia yang namanya saya rahsiakan...hehe (@_@)

coretan pagi : 2.25 am (deepabalie, 5 nov 2010)