Sunday, November 7, 2010

corat-coret pagi

isnin, waah mood bekerja....issh, pernah ade mood ke? huwwwwaaaa.. sebenarnya, badan di Cepp ttp hati ku di fakulti, otak ku di lab naluri ku masih di experiment dan mindaku untuk persediaan viva..errm, aku raser la kan viva aku terkena pada next mont (dec) sebab biler di calculate 3 month after submit thesis adalah jatuh pada bulan december.. tue yg start november aku dah x keruan..macam2 perasaan dan centiment bermain2 di persekitaran ku...



erm, my cousin Iwan baru lepas Viva last week..unfortunately, aku x sempat nk interbiu dia lebeyh!! cuak la, sebab dia tue serious sgt and bukan nak layan aku pon..huhuhu.. nak tanye lebeyh raser cm bengang..so di pendekkan citer, aku semakin cuak sebab wan dah passed da presentation!!!.....cume aku je yg hang2...bukan ape, passion nk teaching2 dah dtg meluap-luap...hurrm.. (#_$)