Wednesday, November 3, 2010

mood ok!! mood munge-munge

ni citer bukan nak mengata orang, menyindir mahupon mengeji...tp ini crita berfakta kan diri sendiri... (*_*)
cube tgok TAJUK atas tue...skali bace pon dah captured yg saya ni sgt "munge2".. omputih kate "in heart got garden" hehe.. last 1-2 weeks, mood saya sgt giler meroyan...biasa la, emosi menguasai minda manusia menjadi kejam dlm pemikiran...termasuk saya, yang tidak pernah ketinggalan merasai situasi tersebut. Kini, mood saya kembali ceria...yeeayy....**lompat2 riang** very significant dgn, hidup bagaikan putaran roda..kejap atas (ape2 saja yang baik) kejap turn dibawah (ape saje yg x best)..
kenapa saya gembira?? jawapan dia sebab si dia...kenapa saya meroyan??jawapan saya pon masih si dia..hurm sapa si dia???biarlah sidia dan si saya saja yang tahu...haha!! POYO~~