Sunday, November 14, 2010

conversation bersaman gammie

semalam, rase hati ni sangat sedeyh..raser hati ni sgt memendam rasa...so, coincidence Allah SWT telah mengutuskan gammie sebagai peneman tika kesedihan melanda..(T_T)

Thanks gammie..thanks sgt2...arrghh thanks raser bagai mau hug2...raser mcm woow thanks tau!! (terima kasih x terhingga..xde niat lain pon sebenarnye.....huhuhu)

Secara x sengajanya, Gammie treat me utk jd manusia yg sangat kuat..issh, sgt sedeyh rasernya bile mau wat entry nie..haha, bese laaa...aku ni nampak je mcm power puff gerl, tp ghupenya ibarat flower gerl becoz too much flowers in myheart soul and mores..

ok, back to my topic..!!!

conclusion dr cnversation itu, gammie cube mendidik aku untuk menjadi seorang yang sangat "MENERIMA".."MENGHARGAI".."MENYAYANGI".."MENGHORMATI".."RELAKS"..."MENSYUKURI" dan byk lagi laa..gammie banyak menerangkan kat aku perkara2 yang aku keliru selama ini...bnyak prasangka buruk telah dihapuskan dari block mindaku..perrgh, aku semakin sedar dan waras..aku semakin nyata dan aku semakin ingin mencuba...

korang sumer x kan paham ape yg aku cube sampaikan, sebab aku banyak guna kiasan dlm entry nie...cakap pon gune angin sepoi2...fuh2..fuuh..hehe..

aduyaaai.....di kala magrib ini..hati rindukan seseorang yang "beraja di hati", "berhero di jiwa"...r.i.n.d.u..........