Wednesday, November 3, 2010

lapar...

tersangat la lapar perot nie.... :) jam dah pukul 12.10pm, jap lg tepat 12.30pm nak cabut balik rumah mam..ish x tau la, nape lately nie suke je nak manje2 ngn my mak..(hehe, manje ke?? klau manje nape mak selalu marah saya??..antara isu2 nya, saya malas maksimum...xde tlg wat kijer rumah, asyik main komputer je..) sy cume diam je kalu kene marah...sebab mmg betoi pon.... haha!!

now 12.13 pm... owh ye, nak share... kat opis nie ade sorang hamba Allah yg nama dia dirahsia kan....dlm sehari berkali2 dia sedawa...pedih telinga saya dengar...kenyangnye mcm baru lepas makan kerbau sekor....sedawa bunyik "bbbbbeeeeeeerrrrkkkkkww....." feeeuwwh, tergeliat urat tlinga biler dengar dia sedawa sebab dat sound frequency around 300Mhz...gempak kan!! hehe...

now 12.19 pm....1 min to go!! harap mak masak.... :) if x masak xpe, ade la peluang nak makan fast food yg tersedia dlm fridge!!! huyeaaah..i dream to eat sosej!!cedaap!!..

ait 12.21 pm....wah, cepat giler rupenye maser berlalu..nape x kuar lg?? sebab opis ni kosong la...huhu dowang tahu kot aku nak blah!! - kene tggu dowang balik opis..(aku bagaikan penunggu opis)..

so conclusion n moral of da story: bila saya lapar saya rindu mak saya!! hehe