Sunday, November 14, 2010

jom cakap2 ngn blog

oh blog!!...napa kau xde nyawa??....napa kau xde suara..?? napa kau xde kesemua deria2 yang manusia miliki..?? bLog, aku sgt yakin...andai kesemua itu kau punyai, aku lah org pertama yang kau ingin sentuh..huuwaaa....!! (T_T)

Blog...nape kau xde bahu?? x kesian kat aku ke?? sebab membiarkan aku menangis dihadapanmu tanpa mempamerkan sebarang keprihatinanmu....Tapi blog, walaupun engkau sungguh kejam namun engkau lah tempat yang aku ingin tuju...bersama engkau ingin ku kongsi segala keperitan, kegembiraan dan kebencian yang dilahirkan oleh hati sendiri...

Blog...aku tahu kau faham "AKU"...kau temanku...kau penghiburku...andai kau bisa berkata2, mesti kau akan menenangkan aku..mesti kau akan menyentuh hati aku dan kau belai2 hatiku ini...haha selamat kauu xde tangan blog..kalau x mesti aku dinoda sudaa... :)

ok la blog....cukup sudah bicara bersama mu kali nie...harap2 lepas ni, aku x nak ckp ngn ko lg...hehe, cm gila la blog ckp ngn ko yang xde nafsu serakah, xde naluri, xde perasaan..bye blog..