Saturday, September 4, 2010

xnak jadikan sbg pengalaman hidupku!!

huhuhuhu...4 sept 2010...shila ajak teman gi gathering room..dengan berbesar hati aku pon ikot...tp kali ni, aku just menumpang kereta kwn shila!! ingat 1 perjumpaan yg hepi2 benau..tp meleset sgt expectation....sorry shila, nyesal aku bawak diri ikut sama..hehehhe..antara penyesalannya:

1. asyik duk tunggu org dr mula perjalanan sampai akhir perancangan..
2.org yg drive keter tu bawak keter cm PELESIT sgt..dah la laju na'uzubillah..selit sini sana...asyik dok sesat2...level minyak keter plak cm dah nak kering sgt2...sabau je laa.. dalam hati dah terpikir, ni kalau jadik ape2 mesti mak nangis golek2 sebab be4 pergi td aku klentong mak..aku ckp (nak teman shila gi gathering skolah rendah)..hehhee...
3.mase unite, hurm sumer collection di depan mata mmg totally out! not my stock!so, muke aku tyme tu mmg dah temper + kerek2 seribu bhs...shyla plak duk ckap (dila ok x?control sket muke....dila itu, dila ini)..hehehe to shyla, bukan salah ko pon,,dah mmg azali lg sifat ku spt ini..sorry beb!! Beb, t jgn serik ajak lagi...hehehe!!
4. makan seafood..hurm xde hal dlm pemakanan..i kan vacum =)
5.dah siap berbuka sepatutnye balik la terus, ni tidak!! si member shyla buleyh plak duk borak2 ngn member dia lama sgt...aku dah bg signal mcm2, tp haram x paham...dah nama sengal poyo peraq, mana reti body language.....
6. Lepas buka, ingat balikk la terus!!rupe2 nye ade plak perancangan gi karaoke..huhuhu!!!!!kalau la keter aku ade tyme tue, sure aku dah angkut si shyla g sumwhere else..nyesal thp gaban!! (tyme nie mula la terbayang kete ku gah berdesuup di atas jalan..hehehe)
7.tyme tgh tgu yg lain2 sampai pusat karaoke aku ngn shila duk lepak kt devider tepi keter...x disangka, badan aku kene panjat sang semut!!aucch sakit ww000o...semut api....menggeleman bulu rome..miang 1 badan..padahal aku duk sebelah shyla (punggung temu punggung) tp shyla relaks je...x kene ape2 gigitan!!...disebabkan issue semut, aku ajak balik!!! so akhirnya dapat jgak aku balik kerumah ngn hati yg sgt tenang...

so conclusion nye, pengalaman kali nie aku mmg nak lupekaan..sure sok pg mmg dah x ingat issue nie!! =)