Friday, September 17, 2010

morninks to semua (@_*)

eeeyyyaaah!!!!.....ait, cepat sgt jam kul 10am....ROSAK kot? xpe abaikan.. =)

seperti biase, celik mata pegang hp..tp harini lain dr yg lain....no "new mesej",huhu..xde dah tempat nk ngade2 ngn manje2 wat sementara waktu nie... :) sabar 3x.... kebiasaannya, sape bgn dulu dia akan bg "opening mcg"..

mgkin semalam kerinduan pada dia aku tolak tepi kerana "aim" aku pada operation session!hurm harini baru aku merasai kerinduan itu sedikit demi sedikit..huhuhu...ni baru 1st day!!just imagine for the following 3 or 4 days nnt..feeuwwh, mahu nyer aku tergolek2 rindu..

mlm td, teringat yg si dia ada bitau "i tgah dgr lagu ku ingin kamu...i dedicate sepatah2 ayat dia utk u"..hurm, aku pon search kt u-tube..Ooowh lagu tue!!! tibe2 airmata dah menitis..kluurp..kluurp..(bunyik air mata jatuh..hehe)...sedih sgt lyric dia..100.1 % sgt terkena ngn janji2 kami..huwaaaaa3x