Thursday, September 16, 2010

17 sept 2010

(two thumbs up for my lovely fren.....saje aplod gambar lama2 ngn blurr2!!da latest hanya i je yg tengok!!hehehe..)

17 september 2010 : risau + bimbang....... (*_*)



hurm..na taw nape saya risau dan bimbang??haa..citer dia sebab one of my lovely fren operate harini....mlm td, banyak sgt pesanan amanat dan janji kami simpul2kan serta ikat mati..hehhe



ok story let me start da flow of story!!



16/9/10: (mesej x henti2 -sampai kene sound2 ngn mak!! nak wat cmno mak oiit..)

-banyak janji..pesanan,,amanah..task...di simpul mati pada tarikh ni..



17/09/2010 : operation date - hari yg sgt mendebarkan



2.30 am :i mcg him....simple text, but very meaningful to me..

5.48 am :i mcg him.....(just called his name)

7-9 am :i got his last mcg ......(syg...jaga diri baik2...I LOVE U)

(i x dpt reply mcg tue!!actually hp mmg tgh hang!!!i x perasan..huhuhu sedeyh sgt!!)

9.oo am : mcg adik dia..then what i got from her ( along da masuk dlm operation theater)

(sempat gak aku pesan, t tlg mcg if along da settle) dan tyme nie sgt mendebarkan..huhuhuhu!!

3.36 pm : received mcg from adik .. (Hi..Along da about 30min kua dr operation theater)

(giler hepi x terkata...alhamdulillah!! sempat gak aku suruh tc utk along dia!!) - aku terus tido lps dpt mcg tue..claim sbb mlm td x dpt tido nyenyak sgt2!!



12.04 am: my lovely fren tue masih x mcg aku..xpe2..x kesah mana pon!! sebab sgt paham ngn cndition dia...x mau ganggu dia! :) yang penting, tersangat hepi!!