Sunday, September 5, 2010

"Dila, u makin CooL la skarang"..

feeuwh....hurm betul ke shila aku makin cool??? hurm x taw nak explain bagai mana concept cool tue sebenarnya... =)

hurm, tp sebagai menjadi diri sendiri aku mngaku la perubahan diri yg makin kool (hehehe actually aku pon x taw cara mana aku sukat ke-koolan diri sendiri)... =)

na taw nape aku kool? sebab its come as nature la syg~~~ =) pada aku la kan, ke-koolan aku nie disebabkan banyak sgt pengorbanan yang aku dah investkan.....nak dipendekkan citer, dr start 2010 sampai penghujung 2010 ada saja ujian yg menimpa diri sendiri n family members....maybe kami semua bagai leka dan hampir lupe dengan -Nya...na wat cm aner, redho atas segala pemberian ujian dan ape saje..JUST +VE in every single side!

thn 2010, aku makin kenal sape shila!!thanks shyla for being my fren..u accompany me when i felt down or lost in minded!! Shila,thanks sgt taw!!bkn niat utk memuji atau mengampu!!tp 2010 nie kiter banyak gain experience bersama...kau banyak tolong aku beb..u always cheers me up!! love u fren!!! gi kl sama2...gi fraser...gi t'ganu...gi interbiu sama2...gi tgok tasya sama2...blajar renang same2..kiter gi test spa same..kiter fail pon same2..semuanye same2...hehehe lawak!! and this year gak, aku raser u like my mirrow...shila, as honestly aku suke cara pendekatan ko utk membaik pulihkan sedikit akhlak2 buruk ku...hehehe....

tp x semuanya menda baik kt diri shila nie..mulot dia sumtimes main lepas je...tu yg wat aku mati kater..mcm smalam, terang2 dia sound aku "ko ni dila, very selective sgt"...hahaha raser cm nak sound dia balik " weyh..selective is good for protective"...

:::sori merepek di kala mood pening2 langau:::