Sunday, September 26, 2010

sabotaj yg x leyh blah...

Figure apakah itu??hehe..itula antara sabotaj yg disengajakan oleh sahabat ku yg bernama RAZIF!! mmg cilakak x agak....seriously, aku sgt menyesal menerima pelawaan utk bermain chess...huwaaaa cilakak..cilakak...cilakak....
sy sgt terkejut biler sy mengecek FB, tibe2 dak tu leyh plak menetag nama saya dlm pict di atas .huwaaa...saya sgt sedeyh bercampur nak tergelak....haha :) apakan daya, memang petang td saya kalah...kalah diperingkat awal..saya givap yg x agak kalu main chess ngn dak nie....saya raser dia menjampi mata saya ketika dlm permainan chess nie..awal2 queen saya kene telan...eh, mcm2 la dia nak telan..x caya tgok menatang2 chess tu..(sy menatang itam, razif menatang putih)...menatang putih mendominasi block2 yg ade..x ke cm siot tue..
sy tahu saya kalah dan dah selalu sgt sy meninggalkan permainan chess itu sebelom permainan tamat..kali ni turn saya kalah, ingat esok kau nyer kalah berturn2.... :)