Wednesday, September 29, 2010

mahu berkarya tp x tahu.. :(

saya ingin bersajak...saya cube bersajak di mlm ini...sy tuju sajak ini kepada sesiapa saja.. ( ayat sy dah macam cucu angkat sami beluu)

Di malam gelita tanpa mentari (mmg xpernah pon m'hari kuar waktu mlm2 gini)
tiada angin (tp embun ade pe..)
aku keseorangan dan bersendiri (mmg la sebab mak dah tdo berdengkur2)
tiada aktiviti hanya luahan ini ku tulis (tidoo je la, buang karen stay lame2)
ku sgt tiada idea tp ku cekal mengarang (nampak sgt buduh tp ttp berusaha)
aku maha buntu bagai burung hantu di kesiangan (huwaa..thp budoh mkn terserlah!!)
tapi aku yakin (haaa..apa dia??)
walaupun ini sajak terbodoh didunia (mmg pon....)
aku ttp berbangga akan 'originality' nya.. (tu pasti..A.samad said menangis2 biler bce poem nie..)
DONE!!