Friday, September 4, 2009

malu nye.. ;(

Adeesh..bengang tak terkata..sesekali terkena gak rase "malu" kat diri sendiri..hehehhe..adduii..lawak2..tadi aku pi minum ngn sowang member kat danga bay...tengah2 excited berborak tetiba tangan aku leyh plak tersigung cawan yang berisi "neslo ais" hmm ape lagi, tumpah meleleh la jawapnye...time tue aku sendiri terkelu..lidah bagaikan berat bertulang, muke plak raser tebal 2 inci..adeees, malu nyer kat owg2 sekeliling..huwaaaa....tambah plak, cawan tue jatoh kearah aku..nampaknye bermandikan neslo la jawabnye...hahahhaha,,,malu sgt2...then, aku decide nak balik umah..dah la paki shirt putih..nampak sangat cam budak comot!!!eeeiii..menci....malu nye...eii geram sangat~~~ raser time tue nak lari serta merta je..tapi pe kan daya...menten cun pun mesti kene jaga beb...huhuhuu...CooL~~yg penting sungguh memalukan..

ditulis pada : 4th sept 2009


pengajaran : jgn terlalu excited biler bercerita..kurangkan sedikit pergerakkan tangan..sentiasa relax-cool-menten...huwaaa~~