Monday, September 14, 2009

prof suwo gi conference kat UMT???

15th september 2009..tadi aku jumpe prof noorddin (my project supervisor)..dok discuss mana patut..at last dscuss, dia kater aku kene attend conference pasal "environmenal science and technology, ESTEC'09" di UMT...hahaha, pe lagi get ready for oral presentation la nampaknye..coz dia ada cakap gak yang dia pon ade time tue, but dia sekadar pemerhati je...
hopefully time present nanti xla malu2..

P's : mase conference SKETMA '09 kt UTM.. sgt melawakkan..ade je soklan2 budoh yang ditanye..ahaks..hanya shila je yg tahu sebab dia yg aku suroh datang utk bg sokongan semasa aku tgh talk..huwaaa..

P/s : baru je jek prof, ckp kat dia nak pi UMT naik flight..tp dia kater, "i more prefer go by car, cantik pemandangan tepi laut"..huwaa, pe dia x tau ke??aku nie alergic jalan jejauh especially melalui mersing.. =(

p/s : td aku bg prof kad raye n maruku..hurm selamat maruku tue paberet dia..