Tuesday, September 29, 2009

kematian

salam takziah buat keluarga "ex-jiran" rumah...begitulah lumrah kejadian di muka bumi ini..setiap hari ada shaja kelahiran dan kematian...yang lahir "selamat datang diucapkan"..manakala yang pergi "semoga roh mu dicucuri rahmat dan moga diterima amalan mu, Insyaallah"..apa yang penting, kedua2 memiliki persamaan..dimana pemergian dan kelahiran semestinya disambut dengan "air mata"...

okeyh, tadi 29.9.2009 (1o syawal) pak cik kamari meninggal..erm aku pon pg be4 ke fakulti bawak la mak ziarah ke rumah si arwah..sorry to say buat family mak wok sbb aku x masok umahnye (just wait my mum in car) coz aku nie penakot sgt..if aku pi umah owg mati, comperm seminggu x leyh tidoo..huwaa, tu la kelemahan semulajadi...SORRY3x..

Biler je dengar citer kematian yg punca nye disebabkan penyakit jantung (pembunuh senyap), aku mula mengingat semula detik2 pemergian arwah bak 8tahun lalu..masih segar diingatan dan mana mungkin ku lupa peristiwa itu..saat terakhirnya hanya Aku dan mak yang bisa menceritakan lebih2 aku yang sentiasa disisi arwah dr mula dia sesak nafas sehingga lidahnya kelu...

bagi kita yang maseh dipanjangkan usia, sedekahkan Al-Fatihah kepada mereka yang telah pergi....