Wednesday, September 16, 2009

akhirnya ku berjaya membuktikan juga!!

hurm macam hot tajuk nie..hahha..semalam (16/09/09) ade request dr 1 oof my fren utk berbuka beramai2 at my home..so pas pk punye pk, hurm why nope???and this is my chance to show my capability in cooking side...plan nak ajak member2 satu meja makan (team kuat)..tp alang2 mengajak, biarlah mengajak semua sebab they all juga my member kan..so aku invite la shila, mshio, pija , raziff, faiz, arshad, keyjan (sorie sgt kpg geng yg xde dalam list)..

semalam aku masak lauk lemak cili padi, sayur kubis goreng , ikan goreng..mula2 diorang tak caya pon yg aku masak..ada plak si raziff kater aku masak "sayur timun cecah sos je.."huhuhu x logik langsung..

masa buke, tgok laju gak dowang makan....maybe sedap kot??hurm meyh la tanye pendapat dowang nanti..

P/s : cube menebus kegagalan membuat begedil sama raya 2 tahun lepas..ada ke dowang panggil begedil aku tue jempot2 dageng..huuwaaaa..sedeyh sangat!!