Wednesday, September 16, 2009

My lovely frens...

PENTING KE KAWAN DALAM KEHIDUPAN KITA??...Secara peribadi, kawan bg aku seumpama adik beradik yang mempunyai pertalian darah..Keakraban serta keserasian yang terjalin bukan mudah untuk disingirkan, malah semakin hari semakin menebal dan seolah seperti susah untuk dipisahkan..secara tidak langsung, kita kenal siapa kawan, dan siapa yang menjadi lawan dalam kehidupan..


Buat masa nie, secara jujur kawan2 disekeliling aku semakin hari semakin pupus...ke mana mereka menghilang??hurm, aku pon tak pasti....yang sering kali menyesakkan mata aku adalah si shila, mashi,pija, faiz, razif, keyjan, arshad (geng2 ssh) dan lelain yang maseh ku anggap kawan..Nie my lovely frens..merangkap my ex-roommate mase degree sem 1..sian dia, selalu je tido bilik sesorang sebab aku selalu je balik umah...she very friendly, kindly, manja and funny...dat is shila J. Orang Johor and duduk kat sebelah kampong mawi..hobi dia tidoo..even dia asyik tidoo, but otak dia sangat bergeliga tau..bijak dak nie..so sesape minat kat shila J nie, leyh la ym aku..hehehe..
Nie plak si mashi, comeyl je dak nie..bak kate org, kecil2 cili padi..walaupon dia kecil, tapi mulot dia pedas leyh tahan..senang citer "sound direct"..haha..aku selalu je kene..tp wat dont noe je, sebab aku kan kebal..hahaha..everything bout her ok..Dulu aku paling nak mengelak contribute in wat eve job wif her..hurm takoot la!!tp kata org, x kenal maka x cinta..Alhamdulillah, i think i get close ngn mashi nie mase english subject sem2..hahaha..MASHIO BesT!!!


Nie pija..budak nye sangat manje..comel..bijak..

Nie misah..budak nie memamg haru biru..adeesh, asal nampak je kelibat dia..komperm riuh sekanmpong..lagi satu dak nie memang sekepala sangat ngn aku..saling kutok mengutok, puji memuji (puji x ikhlas), gelak menggelakkan..adeesh senang citer hilang tensyen bila tgok muke dia..ehehe..hurm, sesuai dijadikan calon bini taw..hahhaha..