Saturday, September 12, 2009

mood raya semakin menebal..

Salam ramadhan...Bagi umat islam terutamanya aku, mood raya semakin menebal..keriangan di aidilfitri semakin dapat digambarkan..mana tak nye, semua nye mesti nak baru..ahaks, lawak bebenar..mungkin dah di 'treat' sejak kecil lagi kot???..

hmm semalam 11/9/2009..dimana tarikh bajet raye dukeluarkan..tak ketinggalan aku yang turut merasakan nikmatnye duet scholarsip MOSTI..mwaahahaa..dapat je duet tue, tak agak aku terus ke kedai aksesorie kete..hmm mekapkan "mini kuuper" au seket2..huhu..then, after that terus gi survey2 hphone utk hari raya..adessh..."ape yang ko nak mesti dapat", tu adalah ungkapan yang sering kali keluar dr mulut emak..(memang betol pon !!hehehe..)

Kemudian. keesokkan hari nye aku di ajak mokde utk teman kan dia gi kota pi beli baju raya..hurmm penat la gie sana..dah la pose...panas terik...aku tak pikir langsung nak beli baju sebab mood beli belah hilang..jadik beli la sejenis dua kuih sebagai syarat...disebabkan tak larat nak bergerak lebeyh, so we all decide nak tumpang berehat umah tok ngah..hurm ape lag, masing2 pon startkan enjin motorboat.....tanpa disedari kami semua (termasok tuan rumah) belayar sampai ke laut tengah...huwaaaa tidoooo tak agak..ahaks!!

erm balik kota, mokda mintak aku singgah jap kat perling..nk gie beli bunga untuk hiasan umah di pagi raya..hurmm..mentang2 la gaji kuar semalam..ahuks...sopping sakan ye..
erm aku lak maseh belom beli kasot..seluar (x penting pon)..beg tangan (x penting pon)..hurm but for my next sopping day, i will go wif my sis ain..now waiting for her..miss her much!!