Wednesday, November 23, 2011

menghilang diri lg..

"alangkah sgt bestnya kalau diri ini tergolong dikalangan org2 yg spt itu"


Firstly..Assalamualaikum buat semua keluarga bumi..ya, dah lama saya mendiam diri.. kejap timbul, kejap tenggelam!! tp pada hakikat sebenar, saya masih di takuk lama!! tiada pembaharuan mahupon kejayaan yg di kecapi... (sila baca dengan mood yg SURAM)


sejak bergelar tokey anggur, hidup mmg goyang kaki...makan dan tidur dalam hati yg gundah gulana... memang kehidupan yang sgt best and rutin harian yg merehatkan!! bangun pagi kul 8, tu pun ade org yg sudi kejutkan.. tetapi, tidaklah terlalu boring atau juga bosan ketika meniti hari2 sbg seorang penganggur tatkala ini.. kerana, dlm seminggu mesti ade interbiu invitation utk aku..but unfortunately, byk jugak invitation yg aku reject bulat2... (dh la xde kije, memilih pulak tu!!)


xpelah, Allah SWT tu tahu mana yg terbaik utk sy!

saya serahkan segala aturan kepada-Nya

Berusaha, Bertawakal, Berdoa