Friday, November 25, 2011

majlis recepsi cucu mak yg 1st

haii..salam sejahtera buat semua!!!!

kali ni bercerita lagi mengenai perkahwinan sepupu saya..nama sepul izwan dan wify dia nur fadzliana kot?? haha x sure ahh... dorg berdua ni mula bercinta mase tgh wat master kt usm.. then si kak yang ni, blh plak decide to switch and further stdy kt utm..hmm demi boyfren dia sanggup lakukan apa saja... PELIK tp BONAR!!

so now, mereka berdua tgh wat PHD..so all da best lah!

:

:

ok, sumpah x tipooo!!

our family sgt BEST!!

Biler ade function or occation macam ni, mesti sume cube luangkan masa!!

owwh, teringat masa aku kecik2 dulu..

aku la mnusia plg gembira tatkala di hari perkahwinan uncle2 ku..

berlari sana sini..bermain dan turut menyebukkan diri...

bersiap jgn cakaplah, mmg berdandan mengalahkan pengantin...

:

:

So, biler dah masuk 2 series ni lg teruk rupenya...persiapan mengalahkan pengantin pon ade.. nak baju barulahh and wht important to me adalah "KENE GLEMER"!!!! sampaikan, my auntie sume duk labelkan aku mcm "mak datin" ... amin, moga jd kenyataan ye!!

:

:

eh, lets start the story --->>>

biaselah "guwee", dimana ade guwee disitu ade kamera.. apedia? x percaya?? x percaya xpelaa..tp itu knyataan benar, kerana juru kamera itu terdiri dr kazen2 yg sgt suke mengekoriku..apediaa??x caye? xcaye xpela...

xkesahlah sama ada dak2 kecik dr usia 2-3 tahun, remaja cilik ataupon remaja gedik, mesti dorg polo nk kawan ngn aku sebab aku ni jenis manusia yg "SPORTING + MELAYAN"..

ini stage diraja dan ade beberapa vvip dduk di barisan tu!! mana saya?? mana saya?? haha, sebenarnya saya ade kat tepi khemah..tgh standby utk follow kemana saja pengantin nk pergi....saya kan pengapit!! hmm yg paling x best, sy x pandai protocol dan adat2 ketika berada depan sultan..OMG, sy banyak kene tegur dgn org2 istana mase tu..tapi xpe, sy hepi giler sbb dpt bersalaman, dan melihat sendiri sultan dr dekat...

sy cume dapat berdiri rapat disebelah kereta dia, itu sudah cukup!!berbaju kundang, staff2 yg ready utk serve vip..owh ya, siap ade ambulance di sediakan sepanjang perjalanan majlis ni... Ni port sanak saudara dan juga family..uncle2 serta sedara mara rapat!

ni plak, si pengepit!! penat setelah lama berdiri dihadapan ramai...


Bertemakan hjau!! sumpah, first tyme badanku bersalutkan kain berwarna hijau



saya, kak dah (aunty) wif sis ain

my geng upin & ipin

i loke this pict!! kecomelan danial meresap ke muke ku kot?? haha..

nice pose... aunties anf kazens!! we enjoy it!!

Ni uncle plg bengong (uncle mimie-kiri) and (uncle teh)..

..sy asyik kene sakat & menyakat dorg je..

hadiah pertama yg dibuka..hadiah pemberian dr sultan jhor...

(actually ade 3 box dr sultan and ni salah satu dr nya)

:

:

:

:

:

(owkeyh, stakat tu saja coretan magrib kali ini)

tetiba hati rase sedeyh..

let me pujuk hati sandiri..

salam ikhlas dr saya-dila