Wednesday, November 30, 2011

dia nak sgt aku apdate kan????

aku suke masak, korang suke???
tapi klu nak masak tu kene ikot mood dan yang pasti sebulan payah sekali...
kalau bakal mak mertua tahu, konpem aku candidate yg HARUS diterminatekan!
:
:
Betol ke persoalan setiap perempuan MESTI kene pandai masak??
eh, x jugak...aku ade bukti!!
one of my frens si cik nget
dia pon x pandai masak jugak!!
rasenya aku mcm pnh ade pengalaman masak bersama dgn dia.
apa yang pasti, DIA suke gaul2 masakkan tu!!
iya, its true!!
bukan stakat gaul je, merasa makanan yg sedang di masak pon dia suka..
curi makan?? haa itu pon betol!!
:
:
baru-bari ni, ade wat lawatan ke rumah cik get!!
waah, dia dah pandai goreng and pegang kuali serta sudip!!
SYABAS!! Sedap Frozen food tu....
samosa di goreng gareng!!! krrrrrruupp...kurrrrp!!
hehe, x taw la ni entry mengutuk atau pujian
(@_@)
:
:
2x5 = 10
:
:
xde menyebelahkan diri sendiri
sebab aku pon sama keistimewaan mcm dia
rajin makan masak mungkin tidak!
:
:
terkejut & lawak
nampak la ketekunan si gadis masak sambil dduk besila!!
sangat sopan + ayu
:
:


(senjata ketika memasak!!)

(weyh,susunan yang bahaya!! buleyh meletop esborg tu!)

:
:
:
tp teringin ahh nk masuk master chef..
buleyh ke?
xpon pertandingan memasak kt kampung sendiri
jadi jaguh kampung pon dah kira OK..
:
:

kalau cik nget bleh wat kuih yang cntik mcm ni
mesti saya bangga
hehe