Wednesday, November 30, 2011

hepi beszday!

Assalamualaikum!!!
hye pe khabaq sume?? How are You?? hope you all sume fine-fine belaka..
Sempena hari esok, early December is actually My Mr. Harry Pot-pot Besday..
Hope dia heppy sokmo and always appreciate his life.. Itu suda lebih dari cukup bg ku!!

Sebagai sorang wanita, ececeyh dah terasa MATANG secara tibe-tibe... ok, ok, saya teruskan kata-kata........--->>

sebagai sorang wanita, sy berharap kamu berhak mendapat kasih sayang yang terbaik...walaupun bukan dr saya yang x guna ini.. (hurrm, im not sooo perfect!!) tetapi, sbg sorang wanita saya juga berhak menjadi salah sorang drpd mereka yang memberi kasih sayang kepada kamu.. (duush, dah x reti wat ayat jiwang!!!)
sumpah!! saya bukan nak jd teddy bear yang buleyh awak peluk malam2 tue... tp saya nk jadi peneman di kala susah mahupon senang..ke mana awak pergi saya tahu, apa saja yang awak lakukan saya tahu.... (haha, dah macam seketeri la plak!!)....

tetapi cume satu yang saya x mungkin tahu, iaitu HATI awak.. harap telah jd milik saya!! haha...

u're my sumone special!!
who is always drive me to become crazee, crazy and Crazie again..
SWEAR, i never feel tired to spend my time with u..
and
I believe that love in my heart is growing "SWEET" from day to day..
::With only one reason::
1-4-3



:
:
:
Mr Harry Pot-pot
HApPy BesDaY and You Suda Tua OkeyH??
so
No Manje2 - No gedik2 - No Nottie2
:
:
MAY ALLAH SWT BlESS YOU, EVERYDAY!!