Tuesday, January 4, 2011

ttg diri saya...

wokeyh...x taw la mlm ni sengal level brape sampai saya terpikir utk mebuat tajuk ini..tp xpe, jom layan...if x layan, x taw la kan saya nie camner orgnyer...
1.) saya org jenis moody....jap oke..jap x oke..jap siuman...jap meroyan..mood seiring pemikiran!!
2.) saya nampak cm org yg enjoy!! tp x, semuanya terbatas..sy tahu membezakan mana perlu dan tidak...
3.) hepi go lucky...yups..suke gelak dan tersenyum..
4.) very critical in selection task..ermm camner tue??
5.) sgt fokus dlm satu kijer...
6.) garang!!tp lembut...
7.) nampak cm berani + confidence + brutal + otai2 kampung, tp da truthnya saya manusia penakot pemalu pandiam penyegan yg maksimum
8.)hormat org tua!! ya, itu sy....cepat rase kesian bile tgok muke org2 tua, makcik cleaner dan sesiapa saja yg menyentuh hati nie...
9.) mudah menangis...haha, x cayekan??
10.)bersemangat wajar....tp semangat luntur seiring masa berlalu...hehehe
11.) naturally ada sifat manje..shuuut!!!!! tu yg merajuk selalu...
12.) Ego..x suke kalah ngn laki2....always na menang..xkira la wether ngn is, RAZIF, amil n else
13.) saya xde hobi tetap dan suke wat kije on da spot!!
14.) membaca itu bukan my passion...
15.) saya suke bermonolog....best!! sumtime rse sy ni cm x sehat otak kot??
16.) xpandai flirting org!! ramai terkejot ngn point nie..hehe, no komen
17.) xde mase depan!! ngeh3x...
18.) ramai org letak 1st impression yg saya nampak sombong!! slps 1o mins b'bual, sombunk bertukar jadi sahabat..camner tue??
19.) saya nak jd pensyarah!! buleyh x??
20.) sy suke habiskan masa saya utk shamil..hehe..
21.) saya ada 1 hati...berjuta cinta...tp, hati dan cinta saya hanya utk dia!!
22.) saya anak mak!! eeuuww, manje bertempat...kene marah pon bertempat!!
23.) Cemburu ;p
wokeyh, otu saja ngarutan dr sy...goonite...especially buat shamil!!