Wednesday, January 5, 2011

kenangan terlampau!!..

Ade la beberapa koleksi gambar yg dengan rela hati nak dikongsikan:

Gambar yg masing2 pakai vess tu adalah aktiviti gi umah org asli..kunun2 nya, aktiviti kemasyakatan selama semingggu...msg2 nk berbakti pd masykt asli yg ada..tp, TERBALIK!! meant, org asli yg mbantu kami..sebabnya, kg mereka dilanda banjir besar sehinggakan laluan terputus..sgt kelam kabut tyme nie..makanan sure x cukup dan student plak msk ntah ape2..sampaikan ade yg kene keracunan makanan..hehe, aku pon x terkecuali!! meraih simpati ramai..hehehe.. :p
Yang ni pulok, tyme Final year degree....sempat berjalan2 ke singapore kt gi sentosa island... buleyh la dikatakan BEST!!! enjoy dlm kawalan..hehe..(dr kiri jauhara,keyjan, aku ngn shila)Picture nie mmg aku suke sgt!! ni pon actvt organized by my U.. ktorg gi sepang track, n dapat ticket free untuk A1 kot???preeeenggg...preeengg....pergh tlinga mmg pekak!! tp best sgt2 sebab ade sop, taqi, mayah, fifie (team2 dak bio + dak gedik)...heheAlololo...muke x leyh beeelah!!! ni pon final year!! aroung mei 2007..ni tgh practical kt shimano nyer factory..cmner leyh kesini???haaa, ni kene tanye si leena!! dia yg drag aku kesini.. tapi xpe, ni gak pengalaman bekerja ngn bangla2, nepal2, vietnam2..huwaaa....haaa..nie aku minat nak share lebeyh2...mase ni, jojo ajak aku n da geng gi melawat pulau kukup...alaa, niat hati x nak ikot!! tambah2 lagi berjalan2 di pekan ala2 koboi!! dah mcm2 alasan aku buat!! tp biaselaaa, alasan xkan menjadi sebab shila ngn jojo dh tau sgt taktik kotor aku tue...pergi dlm keadaan t'paksa!! siap tipu mak!!utk dpt pmission dia (mak) aku kater aku gi ngn bas U....tapi akhirnye kantoi gak, sebab tselit gambar van sbg bukti kukuh...haha, pe lagi m'bebel arr!! w/pun pergi dlm hati tpaksa, akhirnya terbit jugak rasa gembira ikhlas bersama kawan2!! ;p(comel2 sume...haha termasok aku kot??? :p)ermm, ni gi Freser Hill ngn ija n members dia....fraser ni best utk hnie moon!! xdpt gi o'c, gi sini pon jadik arr....hehe!! :p(posing2 balik)(yang nie sgt menguji kepala lutut!! shyla asyik reversekan boat!! penat..)
Yang ni pict kt aquaria!! mmg la stakat KL je..tp bermakne gak bg aku , sebab byk menda berlaku tyme ni...kene tipoo ngn celcom, kene ngorat ngn mamat klantan, gi sopping2, gi menyusahkan fizah and mcm2 lg...Konvo tyme degree...sian omak dipaksa bgambar..!!Ni mlm dinner class....tyme nie aku ditugaskan sbg mc bersama azrul..tp apekan daya si faiz plak yg nak tumpang glemer..oklah, senyum..1..2..3...click!!Picture nie tyme sem 2 kot???? kitorg blajar sbject anatomy...so dr zaleha mintak kami sume organizedkan lawatan ke Museum anatomy UM yang diketuai olh "saya" laa...hehe, mmg menarik!! taakoot pon ade..ni 1st tyme tgok organ, janin dan mayat yg di awet...(muke suci...kahkahkahkah!! geli..)
yang ni plak activity besama studnt2 master fculty kimia...kami yg dak fizik 3 4 ekor ni, sengaja menyelit!! hehe x malu tahap meksimem!!...arrgh, x kesahlaaa...janji kami bahagia bsama hal2 kami.. :p bersama shila..peserta pertama yg muntah dlm bas!!haha, x senonoh dia..