Sunday, January 2, 2011

lempeng

L.e.m.p.e.n.g!!!!!!.....erm sejenis makanan yg dulunye aku plg x suke!!! so disebabkan ketidaksukaan iitu, emak jarang sekali membuatnya (2-3 kali setahun )....asal tgok lempeng aku kate, nie makanan zaman perang jepon dulu...ngeh3x.. giler bongkak aku di dulu2 kala...

tp nye, sekarang......aku accept segala menda makanan yg emak masak.....haha, nape??? sebab mak masak skrang makin lama makin sedap!! even tawar pon sedap...even too much spicy n hot pon aku kater sedap gak !!...hmmm, nape lg?? sebab aku tamau mak suruh aku take over jawatan chef di dapor!! haha..tu la tujuan sebenornye... :)

opps....cube tgok lempeng hasil tgn mak!! menarik kan?? smart....thickness ok...smooth surface...soft2 gebu.....memang mantap!! :)

tp if aku diberi mandat untuk mmbuat sekeping lempeng...haha vice versa ja jawap nyer... siap carcinogen sebagai pembuka selera....ngeh3x....