Friday, January 21, 2011

tanda SAYA dah jatuh cinta


hurm...idea creative saya mlm nie adalah seperti atas itu!! memandangkan mode dijiwa bagaikan taman disyurga, sy memilih utk berkongi kegedikan yang x berapa nk terpancar dr diri sendiri....(@_@)

:Tanda2 saya DAH FallIng In LoVE :

1. Saya akan "miss" awak selalu!!
2. Saya akan tggu kolling or even sms or ape saje!!
3. 75 % saya dah x pandang laki2 lain.. balance 25% terpandang!!
4. Hp saya berwallpaperkan awak..
5.Inbox saya m'cecah 4.6K dr awak saje..penat buang, then penuh lg!!
6.saya CEMBURU
7.Curiga pada awak semakin lama semakin kurang
8. Rase cm makin syg+++
9.Berangan selalu
10.MImpi saya mesti ada awak, even awak berperanan sbg tukang kebun je..
11.buley miliki mood 4in1 (marah, geram, sayang, hepi)
12. rase mase b'lalu cepat bile bsama awak!!
13.Hepi meksimem bile MAK saya dibodek awak..
14.Saya rase selesa n be myself
15. erm sy suke bercerita!! dan diceritakan
16. mengenal satu persatu ur fmily members
17.saya mhafal/ingat sebijik2 ttg awak!!
18.fav food/ drinks awak semua dlm poket doremon sy!! ikn bilis goreng!
19.xpernah gadoh besar kot?? amin..
20.sy tsenyum sampai tlinga stp kali my hp is ringing..yeeaayy
21.i'll express my feeling b4 i sleep..hehe
22. sy tgu wish morning dr u, baru la rase nk bgun
23.sy sentiasa harap awk epi, bhgia, senang ati
24.sy bcerita mngenai awak pada seluruh fmily rapat saya
25.sy sntiasa bharap agar allah menunaikan hasrat saya
26. sy sentiasa mberi kebebasan pada awak utk cari yg tbaik!!...tepuk dada tnye selera..

ok, tue saja tanda2nya...
sekian, alikatok
(#_@)