Thursday, January 20, 2011

mak masuk panggung

biler Mak Masok panggung... hehe tu la citer sebenarnya yg blaku bbrapa ari lepas..... mak, mokde, aya, farah and aku... kitorang pilih citer khurafat!! si farah ngn aya giler2 nk tgok citer tue!! knon2 sedap n takot sgt!! tp for me, langsung x seram sikit pon...and i more focus to mcg wth my Mr. lovalova bombastik!! ...

tpancar arr kgumbiraan mak!! siap kami warning dia, MAK KENE PAKAI SELUAR!! haha, ape lg, mmg jambu gilerss my mum tyme tue..hehe..
siap dia kater, ari tsebot dia da pecah rekod sebab da b'puloh2 tahun x masok panggung..
erm...mmg lawak kami 5 org dlm panggung tu..
barisan last seat kami yg konker abess..
bween kami rupenye ade yg penakot na'uzubillah
aya arr, dh arr duk sebelah aku..
huhuhu duk terjerit2..serious nampak sgt dia takot..huhu
sy TENSION!!
tp disetiap kali dia menjerit, kitorang gelakkan dia..
dia gune kotak pop corn utk ttp mata...
yg aku nie mmg tgh kebulor thp dewa!!
lantaklah, popcorn tetap ku selok2 sampai dapat w/pun tlanggar muka dia..haha
last sekali, aku geram!! aku terus amik kotak pop corn!!
bahu aku pulok di pinjamnye..
eii rimas2..
mak ngn mokde pon ade citer..
mak tgk wayang sgt tekun..mulot mengunya x benti..kotak pop corn tu dia cntrol sorang
bg my mokde, asal dia tpanjat je dia melatah ngn words lucah2
issh2...seram dengar!!
ok..
sgt enjoy!!
harap this is the "starter"
for my mum to be teens