Friday, October 22, 2010

TERLEPAS..exam ngn interview!!!

aduyaaii...nape la x alert..menciknye...!!! pagi2 tadi my frenz SHYLA, kol...dia buleyh gelak2 sebab aku baru bangun tidoo...then dia kate dia odw ke MELAKA..hurm, dia wat dialogue saspen..

shila :: "KO X TAW KE??"
dila :: "tahu pe nyer??"
Shila :: " xkan x tahu..?"
dila :: "mane aku tahu..jangan wat aku saspen!!" --(dah terpikir pasal ade kes2 kematian ke??)
shila :: "Test MARA, aku rase ko dpt!!"
dila :: "Eh x taw pon?? xde surat..camner dowang inporm? pesal ko x bg tahu aku...?"
shila :: "bkn x nak bitaw ko..ko kan slalu secret2..lg plak mlm td ym ko sombong x bls..?
dila :: "mlm td? ym?....(pk sejenak....) owh tasya gne lettop!!"
...............(bla..bla..bla...x baper nak ingat conversation tyme tue)..............

huhu..terus bangun menggelabah, check website dgn harapan dpt kt area JOHOR..tp meleset sama skali, kne gi interview kt MRSM jasin, Melaka...sedeyh la x dapat join...

dapat interbiu post guru/pensyarah mara untuk subjek FIZIK....mencik2, tp x pe la..mungkin bukan rezeki... patutla 2 3 hari nie duk pk2 "da lama x gi interbiu...teringin!! if pergi mest dapat.." haha, poyo giler!! rupe2 nyer ini kah petandanya....

if aku gi td..mest dpt merasa situation : personality test, teaching mode n interbiu... huwaaa..x mau ingat!!!!!

hopes 3 of my fwens bleyh lepas interbiu kali nie...shila+ija+kak nani, wish luck to u all!! caiyyok!