Thursday, October 28, 2010

kau sahabatku!!!!

Dedikasi buat sahabat.....

percaya atau tak, kalimah di bawah itu adalah benar...dlm seribu sahabat, engkau lah 1 di antara mereka yang aku anggap 'special'...sangat aku 'respect'......sangat aku 'kagum'.... walaupon aku bukan yang terbaik dikalangan sahabat2 yang kamu ada, aku mengerti kerana aku bukan siapa2...tiada keistimewaan yang aku miliki tetapi kekurangan serta NAIF dlm kehidupan.....
walaupon kadang2 kiter bagaikan kanak2 kecil yang tiada thp kematangan unggul, tp aku dapat rase momen itu sangat indah.. kau bagai kartun!! lenggok jalan mu dan wajah mu membuat aku gelak2...hurm sangat poyo dan slumber...wajah kau biler kene sakat, serious sangat cm xde jiwa raga!!hati mu kebal wahai sahabat!! namun, kau membuat aku terhibur..tp aku?? hanya mampu membuat kau raser disakiti..sangat zalim diri ni......hehe
erm sahabat, kau sentiasa bersama ku!! susah senang ku, hanya kau saje yang tahu.. ku akur bahawa hidupku penuh pancaroba dan penuh liku... bila aku 'buntu' kau satu2 nya sahabat yang datang menghulur simpati..terharu sangat!! kau datang menghulurkan semangat, kau memberi kekuatan, kau memberi ketenangan, dan kau membantu ku membuat penyelesaian.. aku tiada siapa2 yang aku ada cume 'kau'..Bila aku susah dan gelisah aku pasti mencarimu....kau lah tempat aku mengadu kerana aku telah meletakkan kepercayaan yang tinggi terhadap diri kau...
kedegilan, keegoan dan garangku hanya sementara...kau datang menyejukkan keadaan...memperbetulkan segala kesilapan.....kau penenang hidupku!!
sahabat, hampir 5 tahun kite kenal antara satu sama lain..bermula dari teman sebilik, sekuliah, senegeri, seuniversiti dan se'febuari' kau sangat aku hargai......andai kau terasa hati,berkecil hati aku mohon maaf....tiada niat, kerana aku keliru!!!!sangat keliru!!! dalam situasi ini, aku masih diselubungi kekeliruan!!