Thursday, October 21, 2010

kekalkan aku dlm dlm nikmat ini

Ya Allah, nikmatnye ketika di alam percintaan....bukan mudah sebenarnya utk menyayangi dan disayangi...dan pabila ku di anugerahkan nikmat sebegini, aku sgt bersyukur...Ya Allah, kau kekalkan lah kurniaan in kpd hamba mu yang lemah ini.....bagi diri ini, mencintai dan dicintai bukan perkara mudah..nak memilih seseorang sebagai pasangan feeuwh, sangat cerewet!!!!! banyak menda yg perlu di considerkan!! hurrm, jujur pada dirimu.....xpernah rasa mencintai dan dicintai sehebat ini...sejarah lama telah menyimpulkan bahawa engkaulah yg terbaik!!! engkaulah yang terhebat!!!

Ya Allah, kau bantulah kami....kau berilah kami jalan yang terbaik utk kami harungi bersama...andai dia ditakdirkan untuk ku, kau permudahkanlah segalanya...hurrrmm, 24jam tumpuan kearah dirimu...Ya Allah, simpulkan keikhlasan di hati kami...

Aku sangat mencintai dirimu..bukan kerna kelebihan yg kau miliki..tetapi segala kekurangan yang ada pada diri mu menyebabkan aku ingin hadir untuk melengkapi hidupmu!!

Aku sayang dia...aku CINTA dia... SYUKUR pada MU YA Allah...