Monday, October 18, 2010

species kaki 4, misai2 dan berbulu...

baru balik buang babies ngn emak...shuuut!!!!haha, babies ngn emak kucing je...bukan salah saya!!salah emak saya...ehhee..kan dah habaq dr dulu, my mum mmg x suke kucing...nak dijadikan citer, ade sekeluarga kucing nie berkampung di belakang rumah jiran aku..hurm, memandang si jiran tiada dirumah, my mum pon beroperasi...memikat kesemua kucing2 tersebut, lalu mengajak saya gi buang menatang2 tersebut di lokasi yg bersesuai.....mak saya ni mmg berdendam ngn kucing2 itu, kerana kucing2 itu gemar membuat pancake kt blakang rumah saya....hehehe, wht to do :)

terhendap2, bagai mahu buang bayi...sangat lawak! :) dan itu lah realiti and methodology sebenar ketika saya membuang menatang itu.....saya x pegang pon walau seekor anak kucing tu..eeeeuuuuww, sungguh x soomeel!! sooomoot......x sunnn.....x saantik!!! yurrks...selamat emak masukkan kesemua anak kucing itu dlm beg plastik...hehe....senang kijooo....

sesungguhnya wahai kucing, jgn la mengada2 nak berkampung di belakang rumah kami...mak mmg x suke species berkaki 4, bermisai2, berbulu2....x mau datang lagi pls.... :)

sorry kepada jiran sebelah....esok luse pasti kami beroperasi lagi.. :)