Tuesday, July 28, 2009

rase teruji. diuji dan ingin diuji..

Kelas Kh pukul 840-1000 a.m...alamak lama nyer nak ngadap muke2 dak kelas 3k2..hurmm x nak masok rasernye...dak2 kelas tue student cine memang cam hantuu seket...tak dengar kate..xpe2, tak try tak tahu lagi..tapi poblem nye, mesti aku tak taw what should i teach them...dok pk2m akhirnye aku dapat idea...."Tulis je jawapan kat black board, then suwo student submit"....wahahaha..itu lah planning aku hari nie....

Tgh dok Busy menyalin jawapan kat blax board..tetibe je ade la si antoo cine nie leyh dok terpekik2 nyanyi lagu MJ--u'r not alone....raser cam nak joint..tp apekan daya.."AKU SEORANG GURU"...

Mule larr mood berang aku naik sampai ke center otak..saje nak gertak dowang bagi dowang tahu aku nie garang leyh tahan..

mule2...

  • "u yang kat sana tue diam sikit..jangan kacau kawan nak blajar"...hahahha..ada ke good comm cam tue ngn student yg cam antoo...????erm..antoo tue still wat derk je....takpe2...saabaw lagi..
  • kedua times..
  • "Hey u senyap lah...i nak u submit paper nie after my class"...adduiii, tocang cine tue makin naik la siott..makin tinggi toncetnye..aargghh.....si antoo tue maseh wat hal dier..nyanyi lagu MJ ngn main kejar2 dalam kelas..???oooh, bertambah satu lagi dajal dier...
  • ketiga times...
  • "Hey ....ko boleyh keluar skang dr kelas aku!!!aku nak ko duduk tgh panas tue..."Jerit aku ngn gaya sowang cekgu yang gawang..."Ok cekgu, saya keluar..."--jawap si antoo sambil berlari2 keriangan n hepi macam aku tgh wat lawak..GOD's...pe lagi...aku plak bertoncet 3 la jawap nye.."Ko nak belajar ke tak..???"....bla2 banyak gak lerr sumpah seranah berebot2 keluar dr mulot aku nie...erm baru lerr student lelain tue dapat hint yg aku tgh nak mengamok......so diam lerr wat sementara waktu..

tapi pas je aku dok marah student, aku raser cam bersalah n nak gi mintak maap je...wahahahahha~~~..oppps, i noe i cant to do it!!!!Be strong keyh...

aku dah menghitung hari..biler laa tamatnye perkhidmatan kat sekolah nie..x larat lerr beb jadik cekgu...aku x berbakat nak jadik pendidik tunas bangsa..erghh.....xpe....sekurang2nye, aku ikhlas nak membantu anak2 owg melayu..

"Hidup melayu!!!tak akan MELAYU hilang di dunia".....

P/s : dak skulL skang x macam dak 2 skulL zaman persekolahan aku dulu..nakal2 gak, tp teacher suppose to respect..