Tuesday, July 28, 2009

What????RM 109 only??

"What?? RM 109 je ke..?? you betol ke nie..?
RM 109 je..???..."erm compius, excited , hepi dan rase cam caya tak caye je setelah berkali2 aku tanye soklan yg sama dekat si cina penjual tiket bas...erm ape lagi, tak berpikir panjang, aku ngn si farah (sepupu) pon cepat2 lerr sambar 4 pakej percutian ke Genting yang telah berbulan2 kami plan x pernah jadik2..

Dalam masa yang sama, bermain dibenak fikiran.."mak aih, harge tiket nie makin lama makin murah lerr plak..mule2 RM160, kemudian RM130 and last2 RM109...it so cheapest..raser cam nak ajak je sumer family..leyh Wat rombongan Cik sarah..wawawawa"..

Sebaik melangkah keluar dari agent tiket bas, aku pon teros keluarkan henpon dan kol sepupu sowang lagi yg merupakan participant trip ke genting..erm ada plan jahat ngn dak nie...errmm nak tahu ape...??

tuuutt..tuutt..tuutt..tutt...(hp sound)
"heelloo.."...erm dangar dah sore si Aya...letih dan longlai giler...
"Aya, ko tgh watpe...??"...
"xde watpe ...ngah saket perott"...mwahahahha, kesian gak dengar..tp aku x dulik..niat jahat tetap mendahului keprihatinan ku sbg manusia..
"Aya. aku dah beli tiket...31/7 gerak malam kol 10 taw..tp 2 tiket je...sebab aku ngn farah ade hal hari sabtu...aku ader extra kelas..si farah lak ade OT..So ko gi ngn maktok ea..?"...hahhahaha..dah mula dah skrip nakal yg terkeluar dari bibir aku....si farah lak, dok sakan menggelakkan aya sambil men'drive' keter..
"Nape kowang beli kalau kowang x pergi....??alaaa..., aku x nak gie...ishh x nakkkkk......" rayu si aya pada kami berdua....hurm nampak sangat dia tak nak main roller coaster ngn maktok dia..uish2....aku ngadu nie....


sedang sakan mengusik n memperkenakan aya..akhirnya kami jugak yang terkena...
"eh la, tlg amekkan hp aku kat dlm beg"....suwoh farah...Alamak,,,ngeri nyerr brita nie..Rupe2 yg dok koling tue si tokey teket bas..u know what????"dier kater actually harge tiket genting bukan RM109, tp RM169..ayoyoyoyo~~~~hampeh...baru je plan nak ajak sekampung..tp apa kan daya,,ermm harapan tinggal harapan..nak tak nak terpaksa lah kami tambah lagi jumlah yg tak cukup lg tue..mwawawa..

malam dalam kol 8.30pm, aku pon gi jumpa cina tue dan kene tambah lagik RM122..aduuuii, melayang......tapi takpe..nie lerr dinamakan pelaburan utk kegembiraan..wawawa's..