Tuesday, March 8, 2011

..you b'come da meaning of mY Life..

hepi besday to my mummy!!! welcome to 7 series...

Sempena besday (9/3), anakmu mendoakan spy di panjangkan umur, di murahkan rezeki, sentiasa di bawah lindungan-Nya, dan mendapat rahmat dan keredhaan Allah hendaknya..
ermm, xde ape yg istimewa dpt sy hadiahkan kpd nya..tiada intan berlian, tiada wang ringgit dan tiada perhiasan..tp hanya sekeping surat hadiahku utk mu wahai si ibu..sekeping surat yg tiada nilai, tiada warna...hanya bertuliskan "jemputan menghadiri konvokesyen utm ke-46..." menitis air mata mak semalam, kerana penipuanku semalam!! kahkahakah..ooppss sorie emaaak!!! semalam, aku dok wat citer sedeyh!! wat citer tipoo duk kater master aku x lulus n pls jgn bg taw org, aku malu!!! huhuhu, muke mak mmg dah giler babi sedeyh!!..but apekan daya, itu sekadar trick nakal anak mu ini...hehehe (sy seorang yg x serious!! tp lebeyh sensitivity...)
dr awal lagi, dh mention ng mak... sy mls nk attend my convo day..tp mak bising..selepas bace syrat2 convo yg mengatakan, if hadir ataupon x, WAJIB bayar yuran covo!! so sy terpaksa aku utk naik ke pentas wat kali kedua dan bersemuka dgn org yg sama..tiada kawan yg giler spt tyme degree dulu2..tiada keceriaan yg buleyh di kongsi bersama..x best!! tp, if x salah saya...hanye 3 org je candidate dr lab nuclear iaitu saya, kak zila dan kak liza!!! buleyh la wat kawan w/pun kami x bpe nk rapat...
so emak, just mark my word nihh!!! akan ku daki lagi setangga..akan ku gulung sekeping lg scroll...akan ku buktikan kpd mu.. "w/pun sy x pandai, w/pun sy x bijak. w/pun saya malas, w/pun saya kuat memain, w/pun saya kuat tidoo, w/pun sy x fokus, w/pun sy emosi..tp saya akan sedaya upaya mencari di mana puncak kejayaan dlm kehidupan saya!!".. wahai emak, temanilah saya!! doalah saya seperti mana saya mengharapkan belas ikhsan dr mu...
walauwwweyh...sedeyh sudah!! dussh, kememeyh ghupenye aku nie..active sensitivity..haha