Wednesday, March 30, 2011

to All

...Dengan nama Allah yang maha pemurah dan maha penyayang...

....saya mulakan penulisan kali ini dengan lafaz bismillah....

:

:

:

Untuk pengetahuan kalian, sok pagi lbeyh kurang 2 am sy bakal berangkat ke singapore untuk menaiki flight transit ke colombo then ke jeddah, madinah dan seterusnya tanah suci kota makkah untuk aktivity ziarah dan juga ibadah umrah..Di sudut hati, sy merasa sedeyh, takot dan bimbang..dan pada kali ini, saya berasa diri ini amat kerdil dan saya bukannya siapa2 di mata-Nya..Ya Allah, kau mudahkan lah setiap langkah perjalananku kerana setiap langkahku adalah ibadahku.. Ya Allah...

:

:

:

Hal duniawi, akan ku tinggalkan buat sementara..kepada rakan, sahabat dan taulan, aku pinta keampuanan andai tersalah laku, tersilap kata..mintak halalkan semua makan dan minum..juga kpd mereka yang jd viewer or terviewer blog ini, ampun maaf segala ku pinta andai ada terguris hati tatkala membaca penulisan2 ku..maaaf, di atas kesengajaan dan ketidaksengajaan yang ada..

:

:

:

Khas buat sesorang yang amat ku kasihi, ku sayangi dan ku cintai (haha..maaf terjiwang!!), sila jaga diri bebaik sepanjang ketiadaan diriku..jangan dikau melupakann aku, kerana aku ke sana tidak lama,,,just 2 weeks!!..so nnti kan kepulangan saya n pls dnt be nottie....pesanan, tlg jg hatimu dan sentiasa pastikan ia mjadi milikku..jgn goyah, jangan goyang dengan segala dugaan yang sering mengganggu hub. ni..Insyaallah..

:

:

:

khusus buat pakwe2 yang tertinggal (haha, mcm byk je pakwe)!! maaf zahir batin..

:

:

..To all..

maaf di pinta

doa dan restumu juga ku mohon

salam

-take care-

-sampai kite berjumpa lagi-


with love

"dila.A"