Tuesday, March 15, 2011

PlaYboy TersEngaL

..Hello everybody..
mlm ni mood nak berciter pasal adik sendiri yg PlaYboy seJak azali lagi?? as u can see in da pict above, dat is my adik "Muniandy nama glemernye" but "e-die pulok nama machAnya"..ngeee...

nape nk share pasal dia?? haha...
:
:
s
e
b
a
b
:
:
mase balik2 kije muncung dia panjang sedepa berserta ngn muke masam mencuka..haiish, ni x leyh jadik nie..so sbg kakak la katekan, guwe pon temanlah dia mkn kat dapor sambil meratah lauk2 yg ade..nyummy sluurps...tibe2 si muniandy bersuara...
"la, aku kesian kat yana laa..."
lalu ngn selamba berkata "pesal nk kesian?? kan dh putos?"
"dia merayu mcm2 msg dia bg kt Fb..ko baca lah!!"
sambil senyum2 perli, "ala..pasang je bebanyak!! ko mcm x biase je!!"
"xnak la..aku nk tobat nk jadik baik"
Ya Allah jauh kt sudut hati, aku geli geleman dengar ape dia kate td..
(dia baru break-off ngn yana sebulan lps sbb zetty)
:
:
"la..."
"ape??"...jwp ku dgn keras, sbb aku pon tyme tu tgh panass!!!
"aku pon dh putos ngn zety semalam kt Jom Heboh "
"hah?? laaa....pasal pe?"
"kantoi, aku pgg tgn ngn ida (mak we baru lagi!!)"
"ko kelentong je dia.. ko ckp ko pgg tgn aku"
"heh, x leyh laa....sebab dia serang aku semalam.."
"mintak maaf"
"xnak la...dia panggil aku GampanG"
"kahkahkahkah"...tergelak besar aku tyme tu.. "pdn muke!!"
:
:
dah nama cinta monyet!!
2-3 hari kenal terus ajak kapel!!
2-3 bulan relation dah putos!!
hahaha lawak!!
:
:
:
But serious, adik aku muniandy ni mmg pLayBoy!! muLot punye la maniss...apehal lah ramai dak2 pmpuan leyh tersuke kt dia?? rupe dah la x bape nk ensem...duit pon x berkepok2...
:
:
sape yg kapel ngn dia mmg register diri utk dapat madu!!!

.To Edy... lain kali planning kene baik...if nk jd pLayboy, otak kene Bijak!! strategi kene pasang!! x gune wat FB account bebanyak if lebeyh kurang sama je id n org leyh detect.. "e-die vavabooM" ngn "e-die unforgiven" xde jauh beza and baik x yah organize 2 account kalu tahap kesengalan sgt maximum..lain kali, meyh blajar sama saya!!haha..