Tuesday, February 8, 2011

sazali OoO sazali

huhuhu...nape lah mesti ade insan Bernama sazali kt "U" nie
mencik nyer!!
sangat mencik!!!
dulu, kau selitkan surat merah di wiper kreta ku..
kini, kau selit pula surat putih di wiper kreta ku juga....
argh, sarat betol la kau nie..
tolonglaah lepaskan aku dr belenggu kemiskinan...
opps, heip!! heip!!heip!!..(ku tepuk2 bibir ku ini!! lancang x terkata)
tolonglah lepaskan aku dr saman parking mu!!
munkin dulu aku x kenal sapa sazali!!!
tp selepas kau merantai kereta ku,
ku semakin kenal kamu..
setiap kali kita berselisih di on da road
hatiku sgt bergetar..
giler kencang x terkira bippingnya
bukan suka!!
tapi rase derita!!
kenapa mesti kau disitu, disini dan dimana2 saja ada kamu!
apakah banyaknya diri kau diduplicatekan khas buat ku dan juga Mr orangeku.
aku merayu!! tolong lepaskan aku~~

P/s: semalam dpt saman lg!! buddoo punye guard!