Friday, February 18, 2011

kerepek

Ppuan A : "oit ppuan, ko ni dh knape nak kacau bf aku".
ppuan B : "oit, ko ni pehal nk sound2 aku??"
Ppuan A: "dah ko x sedar diri nak kacau hak org knape??"
ppuan B : "kuang ajo punye pmppuan, sedap mulot je nk tuduh2 org"

~~~ end~~~
....sbb lg lama cnversation, lagi kasar bahasa dorg kot??~~~
.....hanya itu saje script2 yg aku cetak rompak dr sumber yg xleyh dipercayai.....
hurm, jahatkan molot pompuan kalu gado??.....as usual, kekuatan dan kelemahan pmpuan hanya t'letak pada mulot mreka je (including me)... :p
if mulot menjadi ukuran, aku mmg dr awal dh angkat tgn surrender utk kekalahan!! x reti kot nk tunjuk power especially depan public or rakyat...hehehe
tp, aku slalu je kene serang!! huwaaaa....serious!!! as roughly experienced dh 3 kali..tp kene sound still in level SOPAN lagi kot?? sbb aku kan sengal dlm MAKI MEMAKI..bkn sengal, tp x kuase nak menyumpah seranah anak org secara free...sian!!
bg mreka yg suke duk menyerang or meng'anti' individu separuh berdosa spt aku nie (hahaha sbb xde la suci mana pon), jgn pikir korang dah bagus sgt!! sebab lagi potpet^2 korng berbicara dan mnuduh x tentu pasal, lagi keji karakteristik korng especially di mataku mahu pon di mata rakyat.... x manis beb, sgt x cara sebab tatasusila x equivalent utk melambangkan korg tu "pmpuan".. x kesahla, melayu cina omputih india janji pmpuan!!
kalu nk gado berissue kan "llki"..mak aih, mmg rugi sgt!! x perlu kot m'besarkan issue yg kecik tu..kalu llki tu ensem cm DAVID ARCHULETA hmm mybe leyh di pertimbangkan...but if muka sekadar ckup makan, fuuhh x perlu sama sekali..sebab MALU la weyh..nasihat sy, wat rileks je if boifren korg tu dikacau oleh makhluk lain...nt, bfren korg pk diri meke tu market sgt..hahaha x elok wat llki berasa BANGGA...lg 1, if relation korang tu dah strong enough so x perlu ragu utk berlakunya PERUBAHAN HATI dr mana2 side.. ceeewaaah!! ( bunyik mcm berani je aku nie, tp hampass!!)
second case::: kalu si pmpuan dh break off or break down ngn mana2 laki, so x yah la duk terkejar2 laki2 tu wat kali keduanya..nnt blaku ptengkaran free, xpon ade yg mkn penumbuk free...hurrm bnyk menda x elok!! so menda yg lepas jgn dikenang mahupon di reverse semula...but jadikan ia 1 pengajaran n pls dont look back...
berbalik kepada dialog td tu, erm leyh x sy kaitkan dgn pepatah mlayu mngatakan "sarang tebuan jgn cuba di jolok, nnt bahana kt diri sendiri gak"
huwaaa..... ape menda la aku merepek petang ni..
ok...berhenti seketika!!
thenkiu