Wednesday, February 23, 2011

"Mek" ke "Max"??

saya tanya dia...masa saya xde, awak buat pe rini??? awak ym ngn sape?? nape awak ym lama sgt?? sedangkan dia sendiri marah saya if saya YM bukan dengan dia....Tp dia BOLEYH!! x adil....

dia kate, dia berYm dgn Shila and Maxs je...hek eleyh!!! ye jee.... :) Tambah dia lg, dia kate dia hanya ber Ym dengan shila sebab dia nk tanye "mana saya menghilang..mana saya pergi...atau soklan dia pada shila, **dila main chess ke? jgn tipoooo....!!!**..hahaha yg ni 100% saya caye...sebab xkan dia nk ngowat shila kot, sebab shila kan kawan saya... hehe.. tp kalu shila yg ngowat dia cm aner??? huhuhu.... (saya ngowat gammie balik-BALAS!!)

Tp bile dia ckp dia YM ngn MAX, yang ni saya curiga... MeK or MAX?? ejaan mmg lain, tp bunyik samaa....hhuhuhu..dah 2 hari dia mention saya, dia chat ngn MAXWELL...bia benoo!!!!! if benoo x pe laa (pelik la bunyik benoo2 nie, benooo tu bhs region mana eh??)......

...but if...
#
#
#
#
#
#
#
#
#
MEK
itu
#
#
#
#
#
#
#
MEK KLATE
camnor??
#
#
#
....hahaha...
mmg dia sengaja carik point la tu
kahkahakah
#
#
#
#
#
#