Wednesday, September 14, 2011

Projectile motion (part 2)

Mock lecture?? hurmm, mampukah aku berbuat demikian?? mampukah aku mendidik anak bangsa?? mampukah aku memerah otak dan membimbing generasi muda....

jawapannya....

haha, mestila aku x MAMPU!!!!! Bayangkan mase wat part-time jd cikgu skolah last 2 years mase tu, hancuuuus berkecai minda dak skolah aku rosakkan......

gaya seorang guru memang x pernah kalah....teacher planning book sentiasa di-full kan dengan record PMP... Summary report yang x leyh blah: "All student give full commitment and they understand about the subject" ~~ hehe, serius I TULIS BEGITU!!! (dats y pengetua syg saya!!!! :p)

tetapi hakikatye!!! itu semua penipuan semata-mata....my students is da best!!! dia faham cikgu nya ini tidak pandai mengajar..kahkahkah, siap request to me, CIKGU APE KATE KITA WAT KIJE SENDIRI?? x pon excuses lain yang diberi, KAMI JANJI, KAMI X BISING!!!!.. hahaha, ok dan jawapku "I LOIKE - sangat memahami student2 ku ini" :p

dan tatkala ketika pengalaman mengajar diperlukan, aku mula menggelabah.. penyesalan sangat dirasai dan CUAK!!!!!! hehe...so hopefully, aku mampu BERLAGAK pandai spt mereka2 yg lain...

~Bantulah aku ilmu projectile..~