Monday, December 27, 2010

istimewanya kamu!!

istimewanya kamu bila------>>>>

1.) kamu marah!!
   sedaya upaya saya cube untuk mengembalikan emosi spy kamu kool semula

2.) kamu merajok!!
   bila kamu merajuk percayalah kamu sedang beraksi comel di hadapanku!! erm secara nature, saya pon ikot merajok sekali..haha x percaya?? cube ingat tyme2 merajok!! ade saya pujok?? x kan?? sebab saya pon turut merajok sama!! hehe..

3.) kamu katakan kamu RINDU!!
senyuman terindah saya ukirkan!! w/pun kamu tidak nampak, saya pasti kamu merasainya

4.) kamu memanggil saya!!
100% of my attention will towards on u!! ku lupakan segala apa yg ade demi kamu...

5.) kamu menyannyi!!
saya cair!!!! woooww!!!.......gilerr laa!! kencang suara mu....bisa menggegarkan jantungku...

Kepada kamu!!! aku berikan segala cinta yg ada hanya untukmu...dan ku berharap kamu huga begitu..no share2 no poligami!! berani, try arr... hehe