Monday, December 27, 2010

bila chess menjadi ciss!!

Erm thanks to my frens shyla, razif n napi sebab telah memperkenalkan aku dengan game chess.com!! banyak mase diluangkan bersama2 chess sampaikan ada yg berkecik ati x pasal2 dengan mengatakan "yelaa b, chess lg penting dr I"..hehe giler ayat x leyh blah!! untung pe i main chess, if i gila chatting or flirting cmner?? hurrm..
w/pun banyak kali dlm sehari lawan chess, tp kesudahannya asyik aku je yg kalah!! buleyh kira ngn jari bape banyak yg aku leyh menang! sebab ape?? jawapannya sebab:
1. aku careless
2. x dapat bace taktik lawan
3. cepat hilang smangat biler queen kene telan
4. bengang kalau si lawan makan dgn tamaknya
5. aku gelojoh
6. x pokus
7. terlalu banyak taktik nk wat sampai berselirat ketulan2 chess tue
8. konfiden terlebeyh
9. x cukup POWER
10. ermm aku xde skill

ermm.....bile chess menjadi kacang, baru aku cuci tangan dr game ni dan try for any any games!!
hehe