Friday, February 10, 2012

tolong berikan tajuk utk entry ini



~salam semua~

harini, i just curik masa seminit dua before packing balik!!

yuhuuu... Ya Allah, bizie bebenor sebab tgh audit

ahhhh... **stretching**


pagi td (10/2/2012), i got mcg from unknown number...ayoooo bagai neraka jatuh diriba rasanya!! sangat tidak menyenangkan hati walhal tat kala itu diri sedang mencari kegembiraan untuk datang ke opis mencari rezeki...


5 minit before start enjen kereta ke ofis, H/p berbunyik.. (tottettottet)


unknown number ; askum..sya hrp tlg ptskan apa jua hbngan trlrng antra kmu dn ****** krna dia milik sya......


Me : ok..


unknown nmber ; Tq, smmgnya kamu sorg wnita mulia dn budiman krn mgemblikan milik sya. maaf melukai hati kamu..


Me : hai...sy x taw sape yg amik hak sape skrg ni... Tp dnt worry, saya respect awak dan ******... Thanks for da mcg and saya akur dia milik awak..lepas ni, tlg jgn mcg saya lagi atau ganggu saya... sbb saya x suka ggu hdop org, dan bgitu juga saya x suka org ggu hdup saya... sy bkn semulia wanita yang awak sangkakan sbb best women is always win..so now, u yang mulia not me... salam, may allah bless u and urs.....


waaaaaaaah....TABAHNYA ayat saya!!

nampakkan saya mcm cool!!

tp sebenarnya dalam hati RABAK + HANCUR BERKECAI



:

:

:

:

hmm sapelah punye angkara tu?? manusia mana yang suka sangat dengki....

xpelah, andai tu angkara MEREKA moga dia sedar kesilapannya

sekiranya pula citer itu BENAR?

maka dan seseungguhnga TUHAN itu maha adil..

segala anugerah dan kurniaan tidak pernah ada yang kurang, cuma manusia tidak tahu menilainya..

:

:

:

:

jd insan, biarlah berkeperimanusiaan

lepaskan saja andai itu yang dipikirkan terbaik

:

:

:

Kalau nk hak org, bg salam

mintak izin...jgn sergah2 buat org terperanjat saja

:

:

takpe...kite tengokkan saja

:

:

senyuman terbit dibibir...mood muncul kembali....harapan menjadi kukuh lagi

"apabila"

:

:

"u will not leave me sbb i xde gf lain slain u"

:

:


ok, i trust u..sbb kite baik2 saje dan tak pernah bergaduh mahupon cari pasal

:

:

Thanks to da sender!!

"Atleast, saya tahu betapa saya mencitai awak!!!"

:

:

maaf, mungin saya juga silap..terlalu sibuk uruskan kerjaya sehinggakan melupakan kamu..

namun, jauh saya pergi..hati ttp dekat menyatakan kamu "SATU"!