Monday, December 12, 2011

award dr pdrm!!! congratoz!

Haii...HellOo ... woot...whoooT!!!

jauh disudut hati xnak post ape2 entry pd mlm ni...

tetapi!! mata bUlaT terJojOL apabile dpt emel drpd PDRM..

ShiTT!!! No of SUmmon = 1???

Heyy...pejadah ni??

sbb aku percaya dan tersangat sgt percaya bahawa aku..


aku...


aku......


aku......


aku!!! aku.... aku~

*

*

*

seorang pemandu berhemah!!! ( hmm buleyh pcaya ke?? hehe...)



TERINGAT suatu perbualan diantara saya dan yun (baru-baru ini)..

dimana pada ketika itu saya sedang fokus memandu balik ke JayBee dari Melaka...

memandu dlm kelajuan 100-140 km/h jeekk!!...


yun : kaka ila bawak lelaju ni x pernah kene saman polis ke?

kaka ila : nape yun tanye cmtu? kaka ila bawak kete laju sgt ke?

yun : xlah, oklah ni..tanye jek...

kaka ila : entah lah?? rasenye macam x pernah kene saman.. harap2 xde la..

yun : terer la ....

kaka ila : dh lbey 5 tahun drive, so far x pnh kene saman ... (nada berlagak!!)


setiba kami di area pagoh!!! ade roblok POLIs La Pulak!!! sumpah dlm hati cuak!! kot2, kete kene tahan.....sure----> MALU EDEN!!! :)

alhamdulillah...Lepas dan kembali memandu dgn KEREK nya!!! zroooommm...zRooM!!


so, sangat lah suprise dan juga disuprise kan!!

surat saman di poskan through my emel!!

owwh serious DEMM..

mana mau cekau duit??? mahal plak tu RM 300..

with Rm300 mcm2 blh beli..

OMg...

betollah ape org kate..

sesal dulu pendapatan tiada kemudian tiada gunanya!!!


so mcg to all drivers at MALAYSIA!!!

please drive slowly!!

please follow road rules!!

please drive with not exceed the limit 110 km/h!!!






!!PANDU CERMAT....JIWA SELAMAT!!

pesanan ikhlas dr saya - dila



****Note:: mulut yun mmg masin!! gi tanye soklan pasal saman pe pasal? hmm