Wednesday, July 28, 2010

semalam~~

menten tyme pegang stereng!!cool~~OdW Melaka-kajang!



Lebah yg di awet2....eeeuwh x suke tgok menantang nie!!cm na picit2 je raser!

28/7: semalam drive jb-melaka-kajang!!mission utama adalah nak gie bee's farm milik Mr Ong!!Mr Ong nampak sempoi..cm apek2 cikai..tp kaya bukan main dahsyat!!10 hectar tanah only bisness bee's...ladang terbesar di ASIA..hebat betol laa..tyme gi ladang tue, semua jenis madu aku nak try!!yg original nyer mADU dlm sarang lebah pon aku makan gak..yg menakjubkan, aku dpt peluang mkn pupa (bayangkan ulat sagu yang dikeraskan)...xtaw cmner buleyh terpengaruh ngn org tue..nampak cm kacang..dia pon kater raser kacang!then aku metakedarah la,hahaha tp betol laa raser cm kacang kt mekah tue..kacang ape aku pon x taw!! alamak...nnti cntinue lg....nk gi siap2 ke UPM......hope today is better than yesterday!!! strong+struggle+hopes>> .....




29/7 : gie settlekan urusan2 study farah kt UPm....fuhh, slamat x kene jd dreba upm-JB...kalau x, mesti cungap2 gak!!sebab mlm td x tidoo sgt!!pastu now pening2 + ngntuk2 ayam!!